Térképes keresőoptimalizálás segítségével Te is a Google első oldalán lehetsz.
Pár jó lépéssel helyi top 3-ba kerülhetsz. Ha érdekel, hogyan kerülhet a vállalkozásod a Google találati oldal kékkel jelölt részére, akkor ezt a cikket Neked találták ki.
A térképes találatok ügyfeleket hoznak
A Google (egyebek között) abból él, hogy jó találatokat ad az emberek kereséseire. Vannak más keresőmotorok is (Yahoo, Bing), csak azok annyival rosszabb találatokat adnak a keresésekre, hogy szinte senki nem használja őket.
A Google azzal tűnik ki versenytárasi közül, hogy jó találatokat ad. Az egy dolog, hogy ha fodrászatot keresel, akkor fodrászatokat ad. A Google azt is tudja, hogy ha Te fodrászatot kersel, valószínűleg le akarod vágatni a hajad. Mégpedig valószínűleg ott és akkor, ahol vagy.
Ha Budapesten keresel fodrászt, akkor nem fog érdekelni, hogy Győrben milyen remek fodrászatok vannak. A Google akkora jelentőséget tulajdonít annak, hogy területileg megfelelő találatokat nyújson, hogy külön térképes szekciót illesztett bele a találati listába, ahol kimondottan olyan találatokat sorol előre, amelyek közel vannak a kereső személyhez.
És hová tette a Google ezt a térképes találati részt?
Az első oldalra
A térképes találat a kiskapu az első oldalra. Senki nem előzi meg a térképes találatokat, csak az, aki fizetett hirdetést ad fel.
Tehát a térképes találat megelőz minden organikus találatot. Elég nagy buli ide bekerülni. Ennek a jelentőségét persze sokan felismerték, ezért most már van némi verseny ezen a téren is. De még mindig könnyebb térképes keresőoptimalizálás útján ide bekerülni, mint az organikus találatok között jó helyezést elérni.
Hány találat is jelenik meg a térképen? 3. És melyik három?
A helyi top 3
Ha bekerülsz a helyi top 3-ba, azzal többet érsz el, mintha az orgainkus találatok között te lennél a csúcson.
Hogy lehet a top 3-ba kerülni?
Kell hozzá
- Egy jó Google Cégem profil
- Egy jó támogató weboldal
- A Google Cégem profil folyamatos frissítése
Hogy jelenik meg a top 3?
A felhasználók számára rendkívül kényelmes a helyi top 3 megjelenítése.
- Rögtön tudják hol vannak a szóbajövő üzletek
- Ha meg van adva, rögtön látják, a nyitvatartást
- Egy kattintás csak az útvolnaltervezés
A Google mindent előkészít, hogy azokból a keresgélőkből, akik a térképes találatokat nézik, minél gyorsabban vevők legyenek.
Sőt ennél van még jobb is:
A mobilos változatban azonnal hívható az üzlet
Már, ha meg van adva a telefonszám.
Nagy könnyelműség telefonszámot, nyitvatartást nem megadni.
Ha a „További helyek”-re klikkelünk, láthatjuk, mennit ér egy ilyen megjelenés:
Van, aki fizet azért, hogy előre kerüljön a térképes találatok között
A fenti képen az első két találat fizetett hirdetés. Ez is mutatja, hogy a térképes találatok értékét sokan már felismerték.
Mit tudsz tenni, hogy előre kerüljél?
Térképes keresőoptimalizálás
A lényeg, hogy gazdag és friss legyen a Google Cégem profilod.
Legyen mögötte egy erős weboldal.
Legyenek a vállalkozásodról Google értékelések.
Ha gondozod a Google Cégem profilod, a befektetett munka idővel meg fogja hozni az eredményt.
Van Google Cégem profilod? Milyenek a tapasztalataid vele?
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.