• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás az elsődleges oldalsávhoz
  • Ugrás a lábléchez

Weboldal készítés

  • SEO
  • Webshop készítés
  • Blog
  • Kapcsolat

Kulcsszó kutatás

Most itt vagy: Főoldal / Keresőoptimalizálás / Kulcsszó kutatás

2019.02.05. by DeakAndras Szólj hozzá!

A kersőoptimalizálás első lépése a kulcsszó kutatás. Fel kell mérned, hogy milyen a terep, mekkora a verseny, és meg kell tervezned az utat a céljaid felé.

Először egy cél kell

A neten nagyrészt üzleti céllal vagyunk jelen. A te célod is vélhetően az az internetes jelenléttel, hogy segítse a vállalkozásodat. Azt várod az intenettől, hogy legyenek vevőid, jöjjenek az érdeklődők. Célnak ez tökéletesen megfelel. A kersőoptimalizálás segít elérni ezt a célt.

térkép cél kijelölése

Merre induj el?

A kulcsszó kutatás abban segít, hogy tudd, merre indulj el, hogy elérd a célod. Ha megtervezed a lépéseidet, felméred a versenytársaid helyzetét egy reális tervet tudsz készíteni, ami meg fogja hozni a kívánt eredményt.

Milyen kulcsszót célozz meg?

  1. Légy specifikus. A „dekoráció” szóra vélhetően az életben nem kerülsz egészen előre. De a „mohafal” lehet egy olyan terméked, amivel könnyen előre kerülhetsz a keresésben. Ráadásul mit gondolsz, ki áll közelebb ahhoz, hogy vásároljon tőled valamit? Az aki általában „dekorációt” keres, vagy az, aki tudja, hogy neki „mohafal” kell? Nyilván az utóbbi.
  2. Nézd meg, mekkora a verseny. Ha egy kulcsszóra nagyon erős, bejáratott, nagy forgalmú oldalak vannak az első oldalon, ott egy induló weboldalnak nem sok esélye van. Az ilyen kulcsszavakat hagyd meg későbbre. Jobb egy kevésbé felkapott kulcsszóra elől lenni, mint egy nagyon kompetitív keresőszóra a második oldalon.
  3. Nézd meg, mi érdekli a vevőidet. Mire keresnek azok, akiket érdekel a „dekoráció”? Olyan kulcsszavakat célozz meg, amik érdeklik a leendő vevőidet.

A kulcsszó kutatás eszközei

A legegyszerűbb módszer, ha elkezded beírni a témádat a Google keresőbe. Nem is kell végig beírnod a keresőszavad, és a Google már mutatja is, milyen hasonló keresőszavakra szoktak keresni az emberek.

kulcsszó kutatás google találati lista

Vannak ennél kifinomultabb módszerek, mint például:

  1. Google Kulcsszó Tervező
  2. Google Trends
  3. Google Search Console
  4. Ahrefs

Ezeket az eszközöket mind érdemes használni. Minél jobban megtervezed az utad, annál könnyebben fogod elérni a célod.

Mit gondolsz, mit érdemes még figyelembevenni a kulcsszó tervezés során?

Keresőoptimalizálás

Reader Interactions

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Elsődleges oldalsáv

Legutóbbi bejegyzések

  • Egyre magasabbak a SEO árak. Hogyan spóroljunk ésszel és hatékonyan?
  • ShopRenter vagy WordPress WooCommerce? Melyiket válasszam?
  • Google weboldal regisztráció – Első lépés a weboldal optimalizálás terén
  • Mitől sikeres egy vállalkozói weboldal?
  • Az 5 legjobb online betűtípus felismerő
Hívás most

Footer

Partner oldalak

https://webkapu.hu/partnerseiten-in-osterreich/
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Twitter

Kapcsolat

WEBKAPU
Bölcső u. 7.
Get Directions
info@webkapu.hu
Mo,Tu,We,Th,Fr 09:00 – 18:00; Sa 10:00 – 16:00

Navigáció

  • Partnerseiten in Österreich
  • Our Partners in UK
  • Honlap készítés
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Weboldal készítés országosan

© 2025 · WEBKAPU

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldalon sütiket alkalmazunk.RendbenTájékoztató