A kapcsolatfelvételi űrlap az üzelti weboldal alapvető eleme.
Miért fontos a kapcsolat?
Milyen legyen a kapcsoaltfelvételi űrlapod?
Milyen WordPress plugint használj?
Hogyan állítsd be a Ninjaformst?
Mi is a weboldalad célja? Hogy üzleteg generáljon. Ha nem webshopod van, akkor ehhez fetétlen kapcsoaltba kell lépned a potenciális ügyfeleiddel.
Tulajdonképpen az egyész weboldalad lényege, hogy sikerüljön kapcsolatba kerülnöd az ügyfeleiddel. Ezt a weboldal készítés során érdemes minden lépésnél szemelőtt tartani.
Hogyan kerülhettek kapcsolatba?
– Felhív
– Emailt ír
– Üzenetet ír a kapcsolatfelvételi űrlap használatával
Sokakat meglep, ez az utóbbi, a kapcsolatfelvételi űrlap a legnépszerűbb a felhasználók körében. Mi is, és minden ügyfelünk több megkeresést kap kapcsolatvételi űrlapon keresztül, mint a többi csatornán együttvéve.
A webodalald akkor működik jól, ha sikerül vele elérned a célodat, azaz a pontenciális ügyfelek kapcsolatba lépnek veled.
Könnyitsd meg a kapcsolatfelvételt!
Mit tehetsz azért, hogy a potenciális ügyfelek könnyen fel tudják veled venni a kapcsolatot?
- Helyezz el ügyfélkapcsolati űrlapot minden oldal aján
- Ahol értelmes, helyezz el az oldaladon gombokat, amikkel egy klikkel az ügyfélkapcsolati űrlapohoz tudnak ugrani
- Legyen egyszerű az ügyfélkapcsolati űrlapod
- Csak annyit kérj az ügyfeleidtől, amennyit feltételn szükésges (név, email cím, üzenet)
- Semmi ne legyen kötelezően kitöltendő
Milyen WordPress plugint használj?
Ninjaformst. Soha mást. A Ninjaforms mindent tud, amire szükséged lesz:
- Az űrlap mezői felxibilisen rendezhetőek
- Vannak kipipálható körök, amik tökéletesen használhatóak termékkategória választáshoz
- Vannak eldöntendő kérdések (kérek / nem kérek)
- Az üzenet beérkezéséről automatikus értesítést kapsz
- Megerősítő email megy az üzenet küldőjének
- Az üzenet elküldése után tetszőleges köszönőszöveget állíthatsz be