Helyi kersőoptimalizálás
A helyi keresőoptimalizálás jelentősége egyre nő. A Google minél megfelelőbb találati listát próbál nyújtani a keresőknek. Két irányban tökéletesíti a tálálati listát.
- Tartalmi megfelelés
- Földrajzi megfelelés
Tartalmi megfelelés
Ha fodrászt keresek, akkor a Google egyrészt az igényemnek tartalmilag leginkább megfelelő találatot próbálja nyújtani. Tehát kozmetikai eszközök boltja, edzőterem, alakformáló szalon kizárva. Fodrászt fog adni. Ha szépségszalonként fut, már alacsonyabb lesz a megjelenés esélye, mert a Google „fodrászt” keres nekem. A minél pontosabban megfelelő találatot.
Földrajzi megfelelés
Éspedig közeli fodrászatot. Nyilván nem három kerülettel odébb keresek fodrászt, hanem most. Itt és most. Fogyasztói társadalmunk egyre inkább hozzászokik ahhoz, hogy az igényei azonnal ki lesznek elégítve. Ha fodrászat kell, akkor itt és most kell fodrászat, és nem kétszáz méterrel odébb. A Google tökéletesen érti ezt, és alkalmazkodunk. A weboldal készítőknek és a Google Cégem profil kezelőknek pedig a Google-hez kell alkalmazkodniuk. Itt és most.
Google Cégem
Ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások Google Cégem profiljai minél jobbak legyenek. Már, ha versenyben akarnak maradni.
A Google a legjobb organikus találatoknál is előbbre sorolja a földrajzilag közeli találatokat. Nem éri meg lemaradni.
A Google Cégem oldalon részletesen mutassuk be cégünk tevékeynségét. Időről időre jelentessünk meg újabb bejegyzéseket.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.