AdWords kampány
AdWords kampány szolgátatásunkat azoknak ajánljuk, akik az interneten böngészőkből mihamarább vevőket szeretnének. Más online marketing eszközökhöz képest egy AdWords kampány fő előnye gyorsaságában rejlik. Amíg egy honlap keresőoptimalizálással befut, évek telnek el. A Facebookos kampányok során is hosszadalmas és sok energeiát igénylő feladat egy profil követői táborát felépíteni. Ha Ön pár hónap alatt eredményeket szeretne látni, ez egy jó AdWords kampány a megfelelő eszköz. Mivel az AdWords kampány hatékonyságát befolyásolja az ügyfél honlapjának minősége, ezt a szolgáltatást csak olyan esetben nyújtjuk, ha ügyfelünk a honlap szerkesztésével is megbíz.
AdWords kampány menedzsment csomagjaink tartalma
Felhasználó (account) létrehozása
Ügyfeleink számára létrehozunk egy önálló AdWords felhasználót, így teljesen transzparens a kampány kötségvetésének felhasználása. Könnyen nyomonkövethető a kampány hirdetéseinek sikeressége, a megtekintések és az átklikkelések száma.
Kampány földrajzi lehatárolása
Ügyfeleink kampányait földrajzilag úgy határoljuk le, hogy olyan célközönséget szólítsuk meg kampányunkkal, melyből jó eséllyel kerülnek ki új ügyfelek, vevők. Ennek az eszköznek a segíségével akár egy adott városrészre is fókuszálhatjuk a hirdetési erőforrásokat.
Kampány időbeli lehatárolása
A kampányok időbeli lehatárolása különösen azoknál a kampányoknál játszik fontos szerepet, melyeknél célunk, hogy a pontenciális ügyfelek telefonon lépjenek kapcsolatba megrendelőnkkel. Úgy időzítjük ezeket a kampányokat, hogy a potenciális vevők jókor telefonáljanak.
Hirdetési szöveg megírása
A Google lehetőséget nyújt arra, hogy párhuzamosan több hirdetést is kipróbáljunk. Közép távon kiderül, melyik hirdetés kedveltebb a látogatók körében. A kedvelt hirdetések gyakoribb megjelenítésével, valamint azok további finomításával válik egyre hatékonyabbá hirdetésünk. Ezért mindig több hirdetési szöveggel dolgozunk.
Hirdetéskiegészítők írása
A hirdetékiegészítők jelentősen növelik egy hirdetés hatékonyságát, és nem okoznak többlet költséget. Minden hirdetésünknél használunk hirdetéskiegészítőket, melyek a következő csoportokba sorolhatók
Helyi hirdetéskiegészítés (local extention)
A hirdetés szövegén túl üzletünk elhelyezkedéséről kap információt a látogató.
Telefonos hidetéskiegészítés (phone extention)
A hirdetéshez egy telefonszámot kapcsolunk, melyet egy kattintással hiívhatnak a potenciális vevők.
Felszólító hirdetéskiegészítés (callout extention)
CTA (Call To Action) üzenetekkel növeljük annak eséllyét, hogy a hirdetés megtekintését tettek (boltunk meglátogatása, egy telefonos érdeklődés, vagy online vásárlás) követeik.
Keresőszavak beállítása
Nem a mennyiség a legfontosabb. Olyan keresőszavakat keresünk ügyfeleink számára, melyek relevánsak üzletük számára, és a hirdetési kampány hatékonyágát növelik.
Felülvizsgálat, optimalizálás
Az AdWords kampányok egyik nagy előnye, hogy hatékonyságuk idővel javítható. Hogy ez a javulás meg is történjen és minél erősebb legyen, folyamatosan optimalizáljuk ügyfeleink hirdetéseit.