E-kereskedelem trendek
Ön hogyan vásárolna kézműves, egyedi ékszert?
A) Megbeszélne egy időpontot telefonon az ékszer készítőjével és elmenne hozzá az ékszert ávenni Óbudára
B) Az ékszerkész webshopjában kényelmesen körülnézve bankkátyával fizetve, úgy, hogy az ékszert kiszállítják Önhöz
Költői a kérdés.
Mind kényelmesen szeretnénk vásárolni
- Akkor szeretnénk vásárolni, amikor nekünk alkalmas.
- Ott szeretnénk vásárolni, ahol nekünk alkalmas.
- Olyan széles választékot szeretnénk, ami csak az interneten érhető el.
Az internet, az e-kereskedelem megadják ezt a lehetőséget. És nem is igényelnek hatalmas beruházást. Egy egyszerűbb webshopot némi számítástechnikai affinitással könnyen össze lehet állítani.
A websopok terjedése szükségszerű következménye annak, hogy az életünk minden része egyre inkább digitalizálódik. Az újabb generációk számára ami nincs online, az már nem is létezik. Melyik kereskedő, termelő, szolgáltató engedheti meg magának közép távon, hogy lemondjon erről a vevőkörről. Senki. A kereskedelem a világháróra költözik. Megéri vele költözni.
Mit mondanak a számok az e-kereskedelem tendenciáiról?
Az online kereskedelem alakulása abszolút értékben:
Az online kereskedelem alakulása a teljes kereskedelmi forgalom arányában:
A tendencia egyértelmű.
A Portfolió cikke 2018 Decemberében
A Protfolio.hu 2018 decemberi cikkében találtam a legfrissebb kimutatást a magyar kártyás,és ezen belül a kártyás online kereskedelem volumenéről:
A tendencia ugyanaz. A magyar piac egyértelműen le van maradva az e-kereskedelem terén. De ez csupán azt jelenti, még nagyobb növekedés áll előttünk. Érdemes beszállni.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.